Ποιες εταιρείες έχουν τα πιο ισχυρά brands του κόσμου

0

Η εταιρεία Brand Finance κατήρτισε τη λίστα με τα πιο ισχυρά εμπορικά σήματα στον κόσμο.

Η Walt Disney κατάφερε φέτος να ξεπεράσει την εταιρεία Lego και να εδραιωθεί στην πρώτη θέση. Η Brand Finance αξιολόγησε τα εμπορικά σήματα εκατό εταιρειών βάσει της εξοικείωσης των καταναλωτών με αυτά, βάσει της πίστης, των επενδύσεων στο μάρκετινγκ, της ικανοποίησης του προσωπικού και της εταιρικής φήμης.

Δείτε την κορυφαία δεκάδα:

10. GOOGLE
Αξιολόγηση brand: 89,5

Αξία brand: 94,2 δισ. δολάρια

Εντός της προηγούμενης χρονιάς, η Google προχώρησε σε μεγάλες αλλαγές, οι οποίες είχαν ως στόχο την αναδιοργάνωση της δομής της.

16045477-660x440

9. NBC
Αξιολόγηση brand: 89,7

Αξία brand: 16,1 δισ. δολάρια

Ο τηλεοπτικός σταθμός NBC υπερηφανεύεται ότι δεν απειλείται από την άνοδο των υπηρεσιών τηλεόρασης όπως το Netflix και το Amazon Prime.

nbc-660x440

8. COCA-COLA
Αξιολόγηση brand: 90,4

Αξία brand: 34,2 δισ. δολάρια

Η Coca-Cola είναι ακόμα απίστευτα δημοφιλής, όμως το εμπορικό της σήμα έχει πληγεί καθώς τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές επιλέγουν να στραφούν σε μη ζαχαρούχα ποτά

cocacola

7. JOHNSON’S
Αξιολόγηση brand: 90,7

Αξία brand: 34,2 δισ. δολάρια

Ίσως προκαλεί έκπληξη η παρουσία της εταιρείας αυτής στη λίστα, όμως η Johnson’s έχει καθιερωθεί ως η κορυφαία εταιρεία προϊόντων για μωρά.

johnson-653x440

6. NIKE
Αξιολόγηση brand: 90,7

Αξία brand: 28 δισ. δολάρια

Το εμπορικό σήμα της Nike καταγράφει σταθερά ανοδική πορεία, ενώ οι πωλήσεις της εταιρείας διαρκώς αυξάνονται.

The logo of Nike is seen in a storefront in Sao Paulo

5. MCKINSEY
Αξιολόγηση brand: 91,4

Αξία brand: 4,8 δισ. δολάρια

Η συμβουλευτική εταιρεία McKinsey διαθέτει ένα δίκτυο ισχύος άνω των 1.400 συνεργατών και 18.5000 υπαλλήλων.

700-660x440

4. PWC
Αξιολόγηση brand: 91,5

Αξία brand: 18,6 δισ. δολάρια

Η PricewaterhouseCoopers διαθέτει ένα brand χτισμένο πάνω στην αξιοπιστία γι αυτό και θεωρείται ως ένας από τους τέσσερις κολοσσούς στο χώρο της ελεγκτικής.

PWC-660x440

3. L’ORÉAL
Αξιολόγηση brand: 91,5

Αξία brand: 14,9 δισ. δολάρια

Η L’Oréal έχει καταφέρει να διατηρήσει έναν αέρα αποκλειστικότητας, παρά τον τεράστιο αριθμό των καταναλωτών.

Loreal

2. LEGO
Αξιολόγηση brand: 91,6

Αξία brand: 4,5 δισ. δολάρια

Όσο οξύμωρο και αν φαίνεται, το λιγότερο πολύτιμο brand της δεκάδας είναι και το δεύτερο πιο ισχυρό. Η επιτυχία του είναι χτισμένη πάνω στα γερά θεμέλια των δημοφιλών παιχνιδιών για παιδιά.

lego-660x440

1. WALT DISNEY
Αξιολόγηση brand: 91,8

Αξία brand: 31,7 δισ. δολάρια

Η απόκτηση του Star Wars, της ESPN, της Pixar, των The Muppets και της Marvel έκανε τη Disney το πιο ισχυρό εμπορικό σήμα στον κόσμο.

Disney

Comments are closed.