Παραιτήθηκε ο CEO της Volkswagen

0

Την παραίτησή του υπέβαλε τελικώς ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen, Martin Winterkorn, παρόλο που την Τρίτη διαβεβαίωνε ότι δεν υπήρχε περίπτωση να προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση.

Σύμφωνα με το Mashable.com, η εταιρία ανακοίνωσε ότι ο Martin Winterkorn θα παραιτηθεί χωρίς ωστόσο να πει ποιος θα αναλάβει τη θέση του.

Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα  οι αμερικανικές αρχές αποκάλυψαν  ότι 482.000 οχήματα Volkswagen και Audi, που είχαν κατασκευαστεί μεταξύ 2009 και 2015 και είχαν πωληθεί στις ΗΠΑ, ήταν εξοπλισμένα με ένα λογισμικό που μπορούσε να εντοπίσει αυτομάτως τους ελέγχους μέτρησης των ρύπων για να παραποιήσει τα αποτελέσματά τους.

Η εταιρεία εξαπατούσε επί σειρά ετών τις ομοσπονδιακές Αρχές όταν κατά τη διάρκεια των σχετικών τεστ που γίνονταν στο California Air Resources Board. Προκειμένου να λαμβάνει τη σχετική πιστοποίηση, εμφάνιζε «πειραγμένα» οχήματα. Για την ακρίβεια, η VW «έκλεβε» καθώς χρησιμοποιούσε λογισμικό για πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που παραποιούσε τις μετρήσεις για τις εκπομπές ρύπων.

Σύμφωνα με την Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος (EPA) των ΗΠΑ, που εδρεύει στην Καλιφόρνια, αυτό σημαίνει ότι τα εν λόγω αυτοκίνητα εκπέμπουν οξείδια του αζώτου έως και 40 φορές πάνω από το επιτρεπόμενο όριο, με το αέριο αυτό να προκαλεί άσθμα και άλλες παθήσεις του αναπνευστικού. Ήδη έχει ξεκινήσει η ανάκληση αυτοκινήτων.

Τα αυτοκίνητα που ελέγχονται είναι 4κύλινδρα μοντέλα, κυρίως Jetta, Beetle, Golf και Audi A3 του 2009-2014, καθώς και Passat του 2014-’15, όλα με δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα.

 

Μια Ελληνίδα  «ξεσκέπασε» το σκάνδαλο

Μία Ελληνίδα, η Αννα Στεφανοπούλου, καθηγήτρια μηχανολογίας στο Πανεπιστήμιο του Michigan παίρνει «εκδίκηση» για όσα υπέφερε ο λαός της από τον Β.Σόιμπλε , αφού είναι αυτή που «ξεσκέπασε» το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών (μέχρι το επόμενο οι Γερμανοί έχουν δείξει ότι δεν διαθέτουν «ταβάνι» σε τέτοια ζητήματα) στον χώρο της βιομηχανίας του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με το defencenet.gr η Ελληνίδα καθηγήτρια συνετέλεσε στην αποκάλυψη του σκανδάλου, παρατηρώντας την δυσκολία να συνδυαστεί η απόδοση των κινητήρων με τόσο χαμηλούς ρύπους.

«»Οταν ήρθε η ανάλυση ήταν πασιφανές σε μένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ηταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων. Αρα έπρεπε να αναζητήσουμε αλλού την αιτία της εμφάνισης των χαμηλών τιμών. Και αυτό κάναμε. Βάλαμε ένα πρόγραμμα που «σκανάρισε» όλα τα υπάρχοντα προγράμματα του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα ήταν θετικά. Ενα πρόγραμμα ενεργοποιείτο μόνο όταν γινόταν η μέτρηση των τιμών των ρύπων. Και δεν έπρεπε να υπάρχει στο αυτοκίνητο. Ενημερώσαμε τις αρχές για τα υπόλοιπα» δήλωσε η Ελληνίδα καθηγήτρια μηχανολογίας που χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν.

 

Comments are closed.