Η ελληνική startup που «κατακτά» τις διεθνείς αγορές

0

Τον τελευταίο καιρό ακούμε συνέχεια να δημιουργούνται νεοφυής ή αλλιώς startup επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό. Η αναζήτηση επιτυχημένων startup επιχειρήσεων μας οδήγησε στην «πόρτα» της Pollfish, μιας νεοσυσταθείσας ελληνικής επιχείρησης που μετράει ήδη δύο χρόνια ζωής. 

Η Pollfish είναι μια online πλατφόρμα διεξαγωγής ερευνών όπου απευθύνεται τόσο σε επιχειρήσεις όσο και ιδιώτες. Με πιο απλά λόγια προσφέρει σε οποιονδήποτε την δυνατότητα να πραγματοποιήσει μια έρευνα σε μορφή ερωτηματολογίου χωρίς να χρειάζεται να βρει ο ίδιος τα άτομα που θα συμπληρώσουν την έρευνά του. Ο πελάτης συνδέεται στην πλατφόρμα, συντάσσει το ερωτηματολόγιο, διαλέγει σε τι κοινό επιθυμεί να προβληθούν οι ερωτήσεις( πχ άνδρες, γυναίκες, άτομα άνω των 25 ετών κλπ) και σε πόσους και όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει η Pollfish.

Η εταιρία διανέμει αυτόματα το ερωτηματολόγιο στο κοινό μέσω εφαρμογών για κινητά και τα αποτελέσματα αρχίζουν να εμφανίζονται άμεσα. Μόλις ο ερωτώμενος απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις μπαίνει σε μια κλήρωση για να κερδίσει ένα δώρο. Ο δημιουργός της εφαρμογής με τη σειρά του παίρνει ένα χρηματικό ποσό.

Η ιδέα ανήκει στους: Γιάννη Ζαούδη, Γιάννη Παπαδάκη, Ζήση Μπέλλα και Αντρέα Βούρκο όπου είναι και οι ιδρυτές της εταιρίας και ξεκίνησε από ένα πρόβλημα, τη δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες των εφαρμογών να βγάλουν χρήματα από την εφαρμογή τους. Συνδύασαν αυτό το πρόβλημα με τις ανάγκες της έρευνας αγοράς για πιο ποιοτικές και λιγότερο χρονοβόρες απαντήσεις και δημιούργησαν την online πλατφόρμα.

Σε ερώτηση τι παραπάνω προσφέρει η Pollfish από τις παραδοσιακές εταιρίες ερευνών, ένας από τους ιδρυτές της εταιρίας, ο Γιάννης Ζαούδης, μας απαντά: «Τα βασικά μας πλεονέκτημα είναι ταχύτητα και η ευκολία που διεξάγεται η έρευνα. Συνήθως μέσα σε μια μέρα έχουμε συλλέξει όλες τις απαντήσεις που χρειάζεται ο πελάτης μας».

12285714_10156201819305125_1826802013_n

«Μια από τις βασικότερες δυσκολίες που συναντήσαμε είναι να μάθουμε να δουλεύουμε ως επιχειρηματίες», μας εξηγεί ο Γιάννης Ζαούδης απαντώντας σε σχετική ερώτηση.

Σημειώνεται ότι η Pollfish δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο έχοντας σημαντικούς πελάτες όπως η Microsoft, η Oracle, η Millward Brown κλπ.

Τέλος σε ερώτηση ποιο είναι το μυστικό επιτυχίας τους ο κ. Ζαούδης απαντά: «Δεν υπάρχει συνταγή επιτυχίας. Προσπάθησε να κάνεις χαρούμενους τους πελάτες σου και προσπάθησε να δημιουργήσεις μια υγιή ομάδα που να παράγει και να είναι χαρούμενη».

eleutherosxronos.gr

Comments are closed.